سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خداوند ـ عزّوجلّ ـ، کسی را که برای برادرانشروی در هم می کشد، دشمن می دارد . [رسول خدا صلی الله علیه و آله]
رای سدید !
 
 RSS |خانه |ارتباط با من| درباره من|پارسی بلاگ
»» حرف اول

در این وبلاگ با آموخته های فلسفی یک دانشجوی فلسفه آشنا خواهید شد.
من سعی دارم آنچه را که یاد گرفته و به درستی آنها باور دارم، با شما در میان گذاشته و ضمن دفاع از آنهادر مقابل نقدهای شما ( که مشتاقانه منتظر شنیدشان هستم)، با نکته های جدیدی که شما بیان خواهید کرد و من تاکنون نشنیده ام، آشنا شوم و بر دانسته های خود بیافزایم.
بدیهی است در این محیط فقط به بحث های علمی ، آن هم نوع فلسفی آن ( و حد اکثر بعضی موضوعات مرتبط) پرداخته خواهد شد.
ضمنا یک محیط علمی جای افرادی است که برای یکدیگر احترام قائل بوده و جز بر اساس منطق و استدلال، به شکل دیگری با هم گفتگو نمی کنند. پس بی دانشان و بی ادبان را ضمن دعوت به علم و ادب، به محفلی متناسب با شان خودشان حواله میکنیم.
به امید این که هر روز بیشتر و بهتر بیآموزیم و بدانیم.



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » آگاه ( چهارشنبه 84/7/13 :: ساعت 3:12 عصر )
»» لیست کل یادداشت های این وبلاگ

گام به گام!
حرف اول
[عناوین آرشیوشده]

>> بازدید امروز: 0
>> بازدید دیروز: 1
>> مجموع بازدیدها: 65001
» درباره من

رای سدید !
آگاه
دانشجوی فلسفه

» آرشیو مطالب
ما چه میگوییم

» لوگوی وبلاگ


» لینک دوستان
مشکات

» صفحات اختصاصی

» طراح قالب